dinsdag 2 juli 2013

echte Vrienden...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Het DP is van Magnolia van de Special Moments Collectie 2013Vintage Pink a Moll
De prachtige  clearstamp Lillies nr. 2 condoleance van Noor! Design is te pre-ordenen in de webshop. De mooie Vlinderrandstans  en de Ovalen met de takjes, zijn beide ook van Noor! Design. Tilda is helaas niet verkrijgbaar in de  webshop maar Jolanda heeft zeker wel andere lieve Tildaatjes uit de nieuwe Special Moments Collectie 2013
Ik heb een schuine easelkaart gemaakt. 
Deze tekst, schitterend als ie is, is ook al van Noor! Design.
Verder heb ik de volgende Doohickey's van Magnolia gebruikt: de Swirl, de Feathers, groene blaadjes en een tag. De stans van het uitgescheurde schrift is een Dienamics. Bloemen uit eigen voorraad alsmede de witte besjes van Magnolia. Het prachtige kant achter Tilda is van het merk Altbelle. Op de vlinderrand en rond de leliestempel heb ik Stampendous Frantage Shabby Embossing Enamel White gestrooid en verhit met de heattool. Het witte ornament en de witte rozenblaadjes zijn van L'Artista klei. De pin heb ik zelf gemaakt.
 
De lelie heb ik ingekleurd met mijn Twinkling H2O's:
Bloemblaadjes: Pink Grapefruit en een beetje Orange Peel
Blad: Olive Vine
 
Ik was vergeten van Tilda apart een foto te maken, dus heb ik haar geknipt uit het geheel en als ik haar nu vergroot is ze wazig, dus vandaar een klein fotootje.
Ingekleurd met mijn Twinkling H2O's:
Jurk en Schoenen: Pink Grapefruit
Bloemetjes: Pink Grapfruit
"Blaadjes": Olive Vine
huid: Tattered Rose en Vintage Photo

Het was een lange post, hopelijk heb ik jullie niet verveeld.

Vergeten jullie niet een bezoekje te brengen aan de webshop. We hebben een nieuwe maand- én een nieuwe weekaanbieding.
En mocht er iets niet meer voorradig zijn of je ziet iets wat nog niet in de webshop verkrijgbaar is, een mailtje naar Jolanda en inmiddels zullen jullie het wel weten........Ze gaat haar uiterste best weer voor je doen!!!

Gezellig dat jullie langskwamen.
Dan rest mij jullie nog een gezellige en zonnige week te wensen!!
Liefs, Nicole

2 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje Nicole, prachtig mooi!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen