dinsdag 4 juni 2013

Tilda with Heartspots

Goedemorgen allemaal,

We hadden afgelopen zondag ons DT-dagje en wat hebben we weer genoten. Het was erg gezellig en we hebben allemaal weer mooie creaties gemaakt, maar dat bewaren we voor een volgende blogpost.
Vandaag weer een kaart van mijn hand. Ik heb Tilda with Heartspots gebruikt, dit afdrukje zat laatst ook nog in mijn DT-pakketje. 
Is ze niet ontzettend lief!!!
Ik heb haar ingekleurd metTwinkling H2O's,
Haren: Desert Clay
        Jurkje en Heartspots: Cinnamon Stick
    Laarsjes: Rich Cocoa
 en Distress Inkpads, Huid: Tattered Rose en Vintage Photo

De volgende materialen die ik gebruikt heb zijn te vinden in de webshop:
-Designpapier 7 Gypsies, Postable
-Twee postkaartjes van Designpapier Magnolia, Love Postcards
-Noor! Design Frame vierkant
-Memory Box, Precious Hearts
-Go Kreate, Frilly #7 Large
-Doohickey Magnolia, So Wrapped Lovely 
-Doohickey Magnolia, Swirl
-Tim Holtz, Butterflight
-Tim Holtz, Tattered Banner
-Stampendous, Frantage, Shabby Embossing Enamel White
-Stampendous, Frantage, Mica Fragments, Pearlized
-Alle randjes beinkt met Distress Inkpad Vintage Photo

Nemen jullie sowieso een kijkje in de webshop al is het alleen om even te zien wat de weekaanbieding en deze maandaanbieding is. En mocht er iets op zijn of je kunt iets niet vinden, een mailtje naar Jolanda en zij doet de rest!!!

Gezellig dat jullie weer langs kwamen en ik wens jullie allemaal een fijne week.
Liefs, Nicole

3 opmerkingen:

  1. Deze prachtige kaart staat hier bij mij te pronken ; ik heb hem nl. voor mijn verjaardag gekregen !! En in het echt is hij nog veeeeeeeeeeeeeeeeel mooier. Nicole : ontzettend lief van je en bedankt. xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppertje weer Nicole echt heel mooi! Bedankt voor de gezellige dag afgelopen zondag...op naar onze volgende DT-dag!

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen