dinsdag 18 juni 2013

Tilda with Cross Necklace

Goedemorgen lieve luitjes,

Hebben jullie het al gehoord????? 
Morgen kan het tropisch warm worden, de warmste dag ooit. OOIT!!! In 1944 is in augustus 38,6 graden gemeten en de weermannen denken dat dat record morgen gebroken gaat worden!!!!!!!
Ik moet het eerst nog eens zien, hoor!! Maar vandaag wordt het ook al tropisch warm.......nou ik ben dan niet buiten te vinden!! Veeeeeeeeels te warm voor mij. En dus mooi freubelweer, hahahhahah!!
Maar voor mij is het altijd mooi freubelweer dus.........
 Vandaag mijn DT-bijdrage voor 't Scraphuisblog.

Ik heb een Go-Kreatemal gebruikt, welke niet te vinden is in de webshop van 't Scraphuis maar als je Jolanda een mailtje stuurt dan gaat ze zeker haar best voor je doen!!
Uit hetzelfde Designpapier de vlinderrand van Tim HoltzButterflight gestanst. Verschillende Doohickeys van Magnolia gebruikt, de So Wrapped Lovely-tag en de Rose Leaf en ook de Precious Hearts van Memory Box. Sweet 16 heb ik gestempeld met de Alphabet-stempelset van Noor! Design en de tekst: Wishing you Sunshine, is ook van Noor! Design.Het sleuteltje is van Maya Road, met VersaMark (verkrijgbaar bij 't Scraphuis, hiervoor moet je alleen Jolanda even een mailtje sturen) gestempeld en daarna wit embossingpoeder en holographisch embossingpoeder zilver bewerkt met de heattool. Als finishing touch Stampendous FrantageShaby Embossing Enamel White gebruikt rondom Tilda with Cross Necklace van de Special Moments Collection 2013
Jurk, schoenen en strik: African Jade
Haren: Cinnamon Stick
Roos: Copper Penny, Steel: Olive Vine
Huid: Distress Inkpads: Tattered Rose en Vintage Photo
Black Soot voor de diepere schaduwen.
De wangetjes en het blauw rondom het afdrukje heb ik met chalk gedaan. De witte stipjes op de wangetjes is Liquid Pearls van Ranger (verkrijgbaar bij 't Scraphuis, hiervoor moet je alleen Jolanda even een mailtje sturen).
Ook deze tekst is van Noor! Design
 
't Scraphuis heeft nog steeds een mooie maandaanbieding lopen alsmede een nieuwe geweldige weekaanbieding. Wil je weten wat de aanbiedingen zijn, neem dan snel een kijkje in de webshop.
En jullie weten het inmiddels wel hè?! Is er iets niet voorradig of niet te vinden in de webshop, mail Jolanda en ze gaat zeker haar best weer voor je doen!

Iedereen weer enorm bedankt dat jullie even zijn langs gekomen. Gezellig!! 

Een fijne en zonnige week enne.......stay cool!!!!
Liefs, Nicole


1 opmerking:

  1. wauw wat een prachtig kaartje is dit geworden

    heel mooi in blauw mooie detai,s en mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen