zaterdag 22 juni 2013

Sweet Sixteen


Hallo allemaal ,

Mijn DT bijdrage vandaag voor 't Scraphuis. (pssttt die nieuwe van Joy crafts Noor design heeft Jolanda al binnen die met die mooie vlinders en sneeuwvlokken snel kijken!!! )

Vandaag een kaartje voor een meisje die binnenkort haar sweetsixteen gaat vieren.
Ik hoop dat deze kaart vandaag bij haar op de mat valt .
Wat heb ik allemaal gebruikt :

Papier : Echopark bundle of joy girl
Stempel : Magnolia DooBeePops Tilda - Special Moments Collection 2013
Inkt : Distress en Archival jetblack
Bingostempel : is van Noor
Stansen: Go Kreate Large Frames Frilly Square #8 (160 028) Go Kreate en Magnolia Doohickey's WL13 Peonies 130116003-5   het ovaal is van Marianne Design
Bingo chip : Maya Road - Alterable Wood Bingo Calendar Numbers WD2184
Kant :Kantje wit 4222 Albelle
Houtenbloemen en blaadjes: Houten-ornamenten-box

Verder heb ik een lolly ertussen gedaan lekker sweet ;) wat badgaas,parelketting en wat stickles
Als je iets speciaals zoekt ,kan je altijd Jolanda mailen voor vragen

Fijn weekend allemaal XX
Christa

5 opmerkingen:

  1. Wauuuuuuw die is prachtig.met mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty van een kaart Christa, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart is dit geworden Christa!
    Groetjes .angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig deze kaart

    er is zo veel te zien mooie detai,s

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen