dinsdag 11 juni 2013

Old letter Rose nr. 2

Hoi hoi,

vandaag weer een kaartje wat ik gemaakt heb voor 't Scraphuis, ik kreeg van Jolanda een afdrukje van deze prachtige stempel: Old letter Rose nr. 2. Wat is die mooi hè!!!! 


Ik heb hem ingekleurd met twinkling H2O: black orchid en olive vine. De hele maand juni heeft Jolanda de Twinklings in de aanbieding dus een goeie reden om je collectie uit te breiden! Met distress inkt Antique linen heb ik hier er daar wat kleur aangebracht om het er wat ouder uit te laten zien. Het scrap papier is van Pink Paislee - Cottage Farms - Barrel. Aan de zijkant van de stempel heb ik delen van de mal Frame Vierkant 6002-0147 gebruikt. De stempels "Love" en "For you" zijn van een stempel sheet tekst Bingo Stamps 6410/0029 van Joy. De veren heb ik gemaakt met een doohickey van Magnolia - Feathers, gestanst uit perkament papier. In de hoek heb ik nog een mal gebruikt van Joy - Vintage Flourishes Corner, daaroverheen heb ik wat veertjes - Maraboe wit geplakt. Het stukje lint onder de stempel is van mezelf maar vergelijkbaar met het lint van Marianne Design - FR1101 white wat ik heb gekleurd met glimmer mist, daar kan je navraag over doen bij Jolanda. Mocht je nog ergens anders vragen over hebben dan kan je Jolanda altijd even mailen, dan probeert ze het voor je te regelen!

groetjes Arjette.

5 opmerkingen:

  1. Wat een beauty. Prachtig gedaan met de veren. Net echt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG!! Supermooi ingekleurd ook! En die veertjes zijn ook zoooooo mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan Arjette,mooi die "oude uitstaling"die je aan de kaart gegeven hebt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder mooi kaartje Arjette! Chique en stijlvol!
    Zie de stempel steeds vaker voorbij komen en is echt weer zo'n must have....Maar er komt de laatste tijd ZO VEEL nieuws dat het een met het ander blijft liggen, dus ik wacht nog even :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen