donderdag 27 juni 2013

Mimosa playing

Hallo allemaal, 
deze week heb ik een nieuwe Big Shot dus het was even spannend of die nog op tijd binnen was om mijn kaartje af te krijgen, maar gelukkig. Nu kon ik weer de vlinder mal van Tim Holtz gebruiken. Deze heb ik uitgestanst uit rilkarton. Daarna wit geverfd en bewerkt met Stampendous. Het papier is van Magnolia One upon a time. Ik heb van Go Kreate de mal gebruikt voor de kaartvorm. 


Mimosa heb ik uitgedrukt met behulp van de Floral Ovals. Het was zo leuk om haar in te kleuren. 
De achtergrond is ook erg mooi geworden, maar helaas doordat de foto donker is geworden zie je het niet zo goed, het lijkt wel een beetje op een marmereffect. Ik ben er erg blij mee met het resultaat. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Voor iedereen die op vakantie gaat heel veel plezier en geniet ervan!

Lieve scrapgroet, Angélique


2 opmerkingen:

  1. wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt...we zijn verpest he als de geen big shot of ander merk meer in ons bezit hebben. We gebruiken ze ongemerkt toch heel vaak.
    Leuk die dichte vlinders van tim holz, ik heb van de week de open gewerkte vlinders van Joy craft ook erg leuk.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi,prachtig geheel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen