dinsdag 28 mei 2013

You make me feel like dancing.

Hoi hoi,

vandaag weer een kaartje wat ik voor 't Scraphuis heb gemaakt:


Ik heb de stempel van Bildmalarna - Mimosa - Playing gebruikt en ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O's, sorry, de kleuren niet genoteerd.... Ik heb het uitgestanst met een nestabilitie - Romantic Rectangles. Het papier is van Pink Paislee - Cottage Farm, achter het middelste randje heb ik een mooi stukje kant geplakt. De tekst is gestempeld met een stempel van Joy - Welcome to this world en uitgestanst met de wolkenstans van Joy met daarachter nog een stukje geribbeld kraft karton wat ik ingesmeerd heb met crackle paint. De bloemen en blaadjes komen uit eigen voorraad. Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.

groetjes Arjette.

5 opmerkingen:

  1. Wauwwwwww prachtige kaart Arjette, wat een mooie kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schatje Arjette...tot zondag heb er zin in.

    Fijne dag!

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Arjette, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, leuk met die roosjes erbij!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tis een dotje!!! Supermooi! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen