zaterdag 18 mei 2013

Van harte gefeliciteerd


Hoi hoi,

vandaag weer een kaartje van mij:


Het papier is van Maja Design - Vintage Spring Basics, de Magnolia stempel - Tilda with love cake heb ik ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O's. Rondom het afdrukje heb ik het shabby embossing enamel poeder gestrooid, dat heb ik ook gebruikt voor de vlinderrand van Tim Holtz - Butterflight. De randen van het kraft papier heb ik ingesmeerd met Crackle paint - picked fence. De bloemen en het lint komen uit de eigen voorraad en de kruisjes onderin heb ik gemaakt met de kruissteekpons. De tekst heb ik zelf gemaakt met de computer en uitgestanst met de wolkenstans van Joy.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn pinksterweekend!!

groetjes Arjette.

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje, helemaal op elkaar afgestemd, super!!!
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend mooi kaartje Arjette, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Arjette hihihi maar dat wist je al!!

    Fijn pinksterweekend!

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaartje Arjette, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Title:
    Best Revenue sharing with the High Returns Investment
     
    Content:
    Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum withdraw is only $5 which is on daily basis.
    For More Details click the link below:
     
    Web Link:
    http://whatacash.com
    Display Name: whatacashwaqar

    BeantwoordenVerwijderen