dinsdag 21 mei 2013

Tangel Tilda

Goedemorgen lieve luitjes,

Gezellig dat jullie weer langskomen!!
 Een week of twee geleden kreeg ik een DT-pakketje van Jolanda met o.a. dit afdrukje, Tangel Tilda van Magnolia, de Once Upon a Time Collectie 2013 en dit Designpapier van 7 Gypsies, Postable. Ook het prachtige kant zat in het pakketje.
De basis is wit cardstock. Het DP en het afdrukje heb ik gemat met antraciet grijs cardstock. Bij de Butterflight randmal van Tim Holtz heb ik het antraciete cardstock achteruit laten komen. Het zilverkleurig hoekje is een snijmal van LaLaLand en ik heb ook de So Wrapped Lovely-tag, een Doohickey van Magnolia gebruikt. Bij de bloemenpartij rechts van de kaart heb ik een snijmal van memory Box gebruikt, het jurkje. Achter het afdrukje heb ik die geweldig mooie "vierkante" Noor!mal gebruikt en langs het afdrukje het supergave embossingpoeder van Stampendous, Frantage, kleur wit.

Tangel Tilda heb ik ingekleurd met Distress Inkpads en Twinkling H2O's.
Haren: Cinnamon Stick (Twinkling H2O)
Bovenkant Jurk: Jasper Red en daaroverheen Copper Penny (Twinkling H2O)
Rok: Wintermist Gray (Twinkling H2O)
Taartje: Dragonfly Wing (Twinkling H2O)
Kroontje: Jasper Red en daaroverheen Copper Penny (Twinkling H2O)
Huid: Tattered Rose en daaroverheen Vintage Photo (Distress inkpads)
Voor de diepere schaduwen : Black Soot (Distress inkpads)
Als je op de foto klikt, vergroot de foto en kun je hopelijk beter zien dat ik op het taartje, Crackle accents van Ranger heb gebruikt.

Mocht er iets nog niet of niet meer verkrijgbaar zijn in de webshop dan kun je Jolanda altijd een mailtje sturen en ze zal haar best weer voor je doen!

Nemen jullie ook nog even een kijkje in de webshop van 't Scraphuis?!
De maandaanbieding van Mei loopt nog steeds en gisteren is er weer een nieuwe weekaanbieding gestart!!

Fijne week!!
Liefs, Nicole

5 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole wat een leuke kaart heb je gemaakt leuke stempel en leuke mallen heb je gebruikt de jarige zal hier blij mee zijn!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke mooie kaart Nicole!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sapperderflapkes Nicolleke het is weer een plaatje meid!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!!!!Heel mooi bewerkt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is keigaaf, mooi gedaan Nicole.
    Weet wer niet waar ik kijken moet, zie zoveel
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen