dinsdag 14 mei 2013


Hoi hoi,

vorige week kregen we weer een mooi dt pakket opgestuurd!! Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan, dit kaartje heb ik gemaakt:

Ik heb het prachtige knipvel Nellies Vintage colour - Family NEV1008 gebruikt, wat een mooie plaatjes staan daar op!!! Het papier heeft Jolanda ook nieuw binnen: Pink Paislee - Cottage Farms, heel mooi papier is dat!! Ik vond de roze en grijze tinten wel mooi bij het plaatje passen... De snij- en embossingmal van Joy - Frame vierkant heb ik in 4-en gesneden en 2 daarvan onder en boven het scrappapier geplakt. De bloemetjes komen uit eigen voorraad, de takjes zijn van Magnolia - Heart Swirl. Het hart is ook van Magnolia - So wrapped Lovely, de letters zijn van een bingo vel wat ik ooit bij Mieke heb gezien. De grijze strook in het midden heb ik gemaakt met een die van Tim Holtz - Torn Notebook / on the Edge. Daar op het ik mooi kant geplakt, ook verkrijgbaar in Jolanda's webwinkel. Daarop heb ik een strik geplakt die ik gemaakt heb van oude roze kreukellint en daarop heb ik hartjes geplakt van Memory box - Precious Hearts welke ik bewerkt heb met Stampendous Shabby Embossing Enamel White poeder, wat een leuk spul is dat! Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden, mocht je iets niet kunnen vinden in de webwinkel dan kan je Jolanda altijd even mailen. Een fijne dag allemaal!!

groetjes Arjette.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Arjette.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een woord PRACHTIG.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat schitterend Arjette, echt helemaal super deze kaart, wat een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Arjette.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW Arjette......een PLAATJE!!!! Echt schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi gecombineerd en gemaakt Arjette,de kleurencombinatie is schitterend vind ik,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen