donderdag 2 mei 2013

Bildmalarna: Little winged friend

Hallo allemaal,

Eindelijk breekt de lente door, de zon schijnt lekker. De kinderen hebben vakantie en alles is hier nog in diepe rust. Heerlijk!

De stempels van Bildmalarna zijn binnen wat zijn ze toch leuk! Onderstaand stempeltje heeft Jolanda (nog) niet maar ik had deze al in mijn bezit. Het papier is van Maja Vintage Spring Basics, ik hoef daar niets meer over te zeggen toch. 
De grote vellen lenen zich uitermate voor het maken van projecten, omdat het papier zo stevig is. Jolanda geeft diverse workshops waar je dit voor kan gebruiken.

Om het afdrukje heen heb ik een stempel van Unique gebruikt met embossing poeder van TH. De kaart zelf heb ik gemaakt met de Go Kreate mal no 2.Ik heb het stempeltje uit de Little winged friend serie ingekleurd met Distress Ink.

Bedankt voor de reacties op mijn voorgaande kaart!

Lieve groet, Angélique

5 opmerkingen:

  1. Wat een lef kaartje in die zachte pasteltintjes,ook het kant is leuk gedaan zo met dat oversteken,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje. En de kleuren zijn zo mooi zacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is het weer een schitterende kaart!! Mooi zo in deze zachte kleuren. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi Angelique.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen