dinsdag 16 april 2013

Voor jou


Hoi hoi,

het is vandaag mijn 'beurt' weer om een kaartje te laten zien op het blog van 't Scraphuis.


Ik heb het afdrukje van Magnolia - up up and away - ingekleurd met distress inkt en twinkling h2o's:
huid: tattered rose en vintage photo
haren: antique linen en walnut stain
bloesje en hart: cherry sorbet met daaroverheen pewter voor een vintage-achtige kleur
broek: pewter met wintermist grey voor de schaduw
Rondom het stempeltje heb ik de swirls gestempeld met de Unique stempel Grunge Swirl #3 met distress inkt - brushed corduroy, daar heb ik ook alle randjes mee beïnkt. Ook heb ik met de Perlen pen stipjes rond het afdrukje gemaakt.
Het prachtige papier is van Maja - Vintage Spring Basics. De hoekjes zijn ook van Unique, net als de vlinder. De bloemen zijn uit eigen voorraad en uit de webwinkel van Jolanda. Achter de bloemetjes heb ik de swirl van Magnolia - doohickey heart swirl. Ook de veertjes heb ik gemaakt met een doohickey van Magnolia - Feathers.
Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden.

groetjes Arjette.

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Arjette, heel erg mooi die bloementoef en die veren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig en romantisch, dat komt bij me boven als ik dit kaartje zie! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart. Mooie kleuren en lief Stempeltje. Een schatje om te zien.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen