dinsdag 9 april 2013

Tilda with Slingslot

Goedemorgen lieve luitjes,

Gezellig dat jullie hier weer een kijkje komen nemen!!
Ik heb die superlieve Tilda with Slingshot gebruikt van de With love Collection 2013.
De CherishBorder die boven de kaart uitsteekt is van Memory Box en wordt verwacht in de webshop van 't Scraphuis. Het prachtige DesignPapier is van Magnolia van de With Love Collection 2013,  Rose Romance. De labeltjes boven het fietsje is ook van Magnolia van de With Love Collection 2013Love Postcards.
De vorm waarmee ik Tilda en het DP heb uitgestanst is een SpellbinderNestabilitie.
Op het wolkje heb ik weer dat geweldige embossingpoeder van Stampendous, Frantage, Shabby White Embossing Enamel gebruikt. Alle randjes heb ik met Distress Inkpad,Vintage photo bewerkt.
Ik heb Tilda weer ingekleurd met mijn Twinkling H20's:
Haren: Dessert Clay
Truitje: Apple Blossom en Rubilite
Broekje: Mediteranean Blue
Laarsjes: Rich Cocoa
Huid: Distress InkpadsTattered rose en Vintage Photo
Distress Inkpad: Black Soot heb ik gebruikt door de diepste schaduwen.
 
Bedankt weer voor jullie bezoek!!
Voordat jullie weer verder gaan, neem zeker ook even een kijkje in de webshop want we hebben weer een leuke weekaanbieding en de maandaanbieding loopt ook nog natuurlijk.

Weekaanbieding week 15
Dinsdag en Woensdag


3 Halen = 2 Betalen
OP=OP
 
Donderdag en Vrijdag
(uitgezonderd wordt verwacht artikelen)
 
Zaterdag en Zondag
gratis brievenbus verzending
vanaf € 15,00

De gehele maand April  

6 stuks voor € 10,00


Fijne week.
Liefs, Nicole

3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig mooi Nicole.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Leuk zo met het fietsje erbij, met het bosje bloemen erin.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi kaartje weer Nicole!!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen