dinsdag 2 april 2013

MDF hart Let's get Bizee


Hoi hoi,

vandaag is het mijn beurt om weer wat te plaatsen op 't Scraphuis blog, ik kreeg van Jolanda een mooi hart en prachtig papier om het op te pimpen.


Het hart is van Let's get Bizee, daar op heb ik oranje cardstock geplakt waarvan ik de randen gedistressed heb met de distresser van Tim Holtz. Het papier is van Graphic 45 - Secret Garden, oooohh wat is dat mooi zeg!!! Het lieve afdrukje van Magnolia uit de With Love Collectie heb ik ingekleurd met twinkling H2O en distress inkt, Jolanda geeft er cursussen in dus je kan het altijd uitproberen, ik kan het je van harte aanbevelen, het is super leuk om te doen!!!! De randjes heb ik geborduurd, de gaatjes geprikt met een Tim Holtz lineaal, handig hulpmiddel om een mooi recht lijntje te krijgen.... en alle gaatjes op dezelfde afstand...
De bloemen zijn ook van Jolanda, die mooie zalm kleur past perfect! Het takje erachter is er eentje van Joy - Vintage Borders Swirl bladeren. Het taartrandje komt ook uit Jolanda's webshop maar die kan ik zo gauw niet vinden, net als het bruinige lint linksboven, dus als je die wilt hebben moet je Jolanda even mailen, dat is ook zo als je iets anders zoekt, Jolanda doet zeker d'r uiterste best voor je! Rechts achter heb ik de hartdoohickey van Magnolia gebruikt - So Wrapped Lovely. Links achter zit de mooie mal van Joy - Frame Vierkant .
Het hart is in 't echie te zien op de beurs aanstaand weekend in Rijswijk, daar staat Jolanda ook weer met al deze mooie spulletjes!!

groetjes Arjette.

3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje,mooie zachte kleurtjes en ik vind het leuk dat sommige spullen wat over de rand heen steken,geeft een speels effect,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hart is schitterende Arjette!!! Al die prachtige details.......een lust voor het oog!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen