zaterdag 2 maart 2013

Veel Liefs

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn kado zien die ik voor Jolanda van t'Scraphuis heb gemaakt , zij was afgelopen woendag jarig en ik wilde iets speciaals maken voor haar.
Het is een MDF drieluik van het merk Let's Get Bizzee ,deze produkten kunt u ook kopen bij t'Scraphuis.


Op het eerste luikje heb ik deze stansen gebruikt
Tim Holtz Heart wings, en Tim Holtz Distressed Doily,, onder de foamroosjes Vintage Flourishes Bloem/Bladeren 3 van Joy.
Kant, meeldraden, witte bloempjes , Stickles, parelsnoertje.


Luikje 2 heb ik deze stansen gebruikt Tim holtz Tattered Florals , Tim Holtz Caged Brid , Tim Holtz Hardware Findings 
Verder een Stans van Cheerylynns gebruikt deze heet Border Die Lace rose & flourishes 
Meeldraden ,brads, metaal hoekje,hartje, tag met zakje.


Het laatste luikje heb ik  een on the edge die gebruikt ook van Tim Holtz de Butterflight, de bloem heb ik van een kleine Spellbinder nestabillitie met potlood op gevoel vergroot en ook nog twee perkament vorm bloemen gemaakt ,zo op lagen geplakt, roosjes en parels en twee pins gebruikt



De stempels zijn van Magnolia uit een oudere serie You're So Special 2011, ik heb alles gestempelt met Archival Jet Black op Aquarelpapier  en ingekleurd met Distress inkt
Als je iets ziet wat uitverkocht is of niet in de shop staat mail Jolanda zij kan altijd kijken of het produkt te verkrijgen is .

Fijn weekend allemaal

6 opmerkingen:

  1. Hallo Christa,

    Super wat is dit een mooie creatie petje af hoor Christa.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je voor Jolanda gemaakt. ziet er erg leuk uit, het drieluik wat je hebt opgepimpt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauzers,dit is echt keigaaf zeg, knuf, xxx, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In het echt istie nog zoveeeeel mooier Christa!! Schitterend! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen