dinsdag 5 maart 2013

Van Harte


Hoi hoi,

vandaag plaats ik weer een kaartje wat ik gemaakt heb voor 't Scraphuis.


Ik kreeg Magnolia papier van Jolanda toegestuurd, een hele mooi kleur groen, mini green Romance, en vond het wel mooi om het te combineren met oranje. Het scrappapier eronder is ook van Magnolia, dat is al van een oudere serie. Dit lieve stempeltje Tilda with little Pocket, ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O's.  Ik heb er ook weer eens een randje omheen geborduurd. Het hartlabel is een doohickey van Magnolia, de oranje strikjes heb ik gemaakt van scrappersflos, het kleurtje is er nu even niet maar mocht je het willen bestellen dan kan je Jolanda even mailen of ze er nog aan kan komen. Het takje is een vintage border swirl van Joy. De gekleurde bloemetjes zijn uit de eigen doos, daarachter heb ik weer de vintage flourishes van Joy gebruikt, vind dat wel heel leuk staan.
Heb eindelijk weer een foto buiten kunnen nemen, wat een heerlijk weer!!!! Zalig zeg, was ik wel even aan toe hoor....
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.
Fijne dag allemaal!!

groetjes Arjette.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met deze lieve stempel. mooie kleuren ook.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Lekker vrolijk, past bij het weer :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Arjette!! Wat een vrolijke lentekaart. Geweldig zo met die oranjea-ccenten!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Mooie frisse kleuren en leuke details.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Arjette.... tja van dat weertje fleurt iedereen wel op. Ik ben d'r klaar voor in iedergeval hihihihi.

    xxxx Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje, leuke kleuren ook!!
    Heerlijk gefotografeerd in het zonnetje, fleur je van op he van vitamine zon!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi, echt lenteachtig xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk zomerskaartje.
    Prachtig gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen