vrijdag 8 maart 2013

Tilda with Daffodil Basket

Hallo allemaal,

Wat hebben we genoten de afgelopen dagen van het mooie weer. Het is dan ook moeilijk voor te stellen dat het nu weer radicaal omslaat en we wellicht weer sneeuwballen kunnen goooien.


Daar trekt onze Tilda zich niets van aan. Ze is al druk bezig de bloemetjes te plukken en op een mooie vaas te zetten. Net als ik heb gedaan afgelopen dinsdag. Ik kreeg een hele mooie bos bloemen van de meiden van 't Scraphuis nog voor mijn verjaardag. Hoe leuk is dat!

Ik heb dit keer een criss cross kaart gemaakt. Het papier is van Basic Grey
Het lintje komt van Marianne Design. De bloemetjes komen ook uit de webshop.
De vlinder heb ik bewerkt met Stickles en Walnut Stain van de Distress Ink Pads.
De hartjes die je bovenaan de kaart ziet is van Joy! 
Is er iets dat niet in de webshop staat mail Jolanda dan even, ze kan het vast bestellen.
Zelf ben ik erg tevreden over deze kaart, hij staat te pronken op de kast. In het echt is de kaart warmer van kleur waardoor hij best chique overkomt. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De volgende keer probeer ik er aan te denken om de kleurtjes van de Distress Pads erbij te zetten.

Een fijn weekend voor iedereen en bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes.

Lieve groet, Angelique

7 opmerkingen:

  1. Beeldige kaart Jolanda, nog van harte gefeliciteerd en leuk dat je zulke mooie bloemen van je DT hebt gehad!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt het een beauty Angelique en wat mooi die hartjesrand. Ik vindt die spiraalvormige bloem/tak ook zo leuk,springt er een beetje uit.En aan sneeuw wil ik net als Tilda niet aan denken,doe mij dit weer maar,ik heb besloten de lente dit weekend gewoon binnen te halen met eieren en bloemen,hihi.Geniet nog van je gekegen bos,een fijne dag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig angelique, heel mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww Angelique, wat ontzettend mooi zeg, prachtig!!!! Wat heb je het stempeltje ook super mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Coloring!!! FAB FAB colors and I love the Design papers.. Beautiful framing and Edges! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rand heb je gebruikt, de stempel is ook erg lief!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen