dinsdag 12 maart 2013

Tilda Decorate Easter


Goedemorgen lieve luitjes,

Wat een weersomslag zeg!! Het is gewoon weer winter geworden, helaas!!
Hoewel ik het weer neem zoals het komt, had de lente voor mij toch wel door mogen zetten. Maar hier hebben we helaas niets over te zeggen, dus dan maar een voorjaarskaart voor jullie. Enne..... goed nieuws, de lente komt sowieso, hahahahahh!!! 

Ik heb Tilda Decorate Easter, verkrijgbaar in de webshop van 't Scraphuis, gebruikt. Ik vind haar zoooooo lief!!! Ik heb haar ingekleurd met Twinkling H2O's:
Haren: Desert Clay
Kleding: Orange Peel
Narcis: Ginger Peach
Blad narcis: Olive Vine
Knolletje: Rich Cocoa.
En voor de huid Distress Inkpads:
Tattered Rose en Vintage Photo.
Voor de diepste schaduw:
Distress InkpadsBlack Soot
De basis is een MDF hart van Let's Get Bizzee, uiteraard verkrijgbaar bij  't Scraphuis in een set van 3.
Het hart heb ik eerst bewerkt met Gesso, waardoor het nu dus wittig is.
Het Design Papier is van Pink Paislee: Prairie Hill. En het zilverkleurig hoekje is een snijmal van La La Land.
Het zilverkleurig karton is de binnenkant van een doos zoete kussentjes (negerzoentjes) van de AH. TIP!!!
Verder ook Doohickey's van Magnolia en Memory Box gebruikt. De bloemetje zijn uit eigen voorraad. En het zilverkleurig hart is van de Action. Als je goed kijkt, zie je dat het hart waar de tekst op staat rondom bewerkt is. Dit heb ik gedaan met Stampendous Frantage, Shabby White Embossing Enamel en daarna nog Shaved Ice van Stampendous Frantage er overheen gestrooid. Wauw wat geeft dat een mooi effect!!
Gezellig dat jullie weer even langs zijn gekomen.

We hebben weer een fantastische week- en maandaanbieding. 
Nemen jullie snel een kijkje in de webshop?!

Ik wens jullie allemaal een fijne week en blijf warm!!!

5 opmerkingen:

  1. Woooww geweldig mooi Nicole!!!! Maar dat wist je al hihi

    xxx Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie. Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie. Lekker fleurig met mooi details. En Tilda is weer prachtig ingekleurd. En die tekst is ook prachtig.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een mooie creatie, laat de zomer maar komen!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen