zaterdag 16 maart 2013

Liefs



Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met het Pauwenpapier van Magnolia deze heet :
Vintage Pfau - With Love col. 2013, toen ik het van Jolanda kreeg dacht ik owww jee en NU!!
Ik heb goed gekeken wat ik wilde met het papiertje heb ook bewust 1 scrappapiertje gebruikt , en wilde de pauw wel laten zien en niet verstoppen,vond ik ook zonde , dus na lang schuiven en kijken toch maar aan het plakken gegaan en dit is het resultaat.
Ik heb een grote scheur er ingezet het papier wat omgekruld en daar wat pareltjes in geplakt .
Wat verbandgaas gebruikt, groene takjes ( kunst/plastic  evt te koop tuincentra's) daarin pareltjes ingeplakt.
Blauwe roosjes en witte Bloemen op de takjes geplakt.
Verder wat Stickles en Dewdrops.
Fijn weekend allemaal 
XX Christa 

6 opmerkingen:

  1. een schitterend kaartje met mooie bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel mooi papier en je kreatie is echt super mooi geworden, leuk ook met die scheur en pareltjes erin!!!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en wat een fantastisch effect geeft die scheur met die pareltjes. Dat is echt iets om te onthouden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje geworden zo heel mooi gedan met die scheur er in

    tilda is een toppertje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. Inderdaad een heel leuk effect de scheur met pareltjes. Ook je andere details zijn prachtig met een schiiterende Tilda.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zeg zo die parels! leuk idee!
    Het is trouwens helemaal een super mooi kaartje! Prachtig, vrolijk papier heb je gebruikt!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen