dinsdag 26 maart 2013

Een schuine Easelkaart

Goedemorgen lieve luitjes,

We hebben weer geweldig leuke beursdagen gehad in Den Bosch. 
Vele bloggers en FaceBookers gezien en gezellig met een aantal van jullie gebabbeld!
Vandaag is het mijn beurt om een creatie te laten zien.
Als basis heb ik een Go Kreate gebruikt, verder de Floral Oval van Spellbinders, verschillende Doohickeys van Magnolia gebruikt en de hartjes van Memory Box(wordt verwacht bij 't Scraphuis). De tickets zijn van Tim Holtz.
 Het DP papier is van Magnolia, Arrow Heart.
Tilda with Big Icecream is helaas uitverkocht door de beurs en mij kaart had ik voor de beurs al gemaakt, dus sorry!! Maar er zijn nog genoeg andere leuke en lieve Tildaatjes.
Tilda is ingekleurd met Twinkling H2O:
Haren: Cinnamon Stick
Jurkje en Laarsjes: Rich Cocoa
Cupcake/IJsje: Hot Cinnamon
Huid: Distress Inkpads: Tattered Rose en Vintage Photo
Voor de diepste schaduw: Distress Inkpad: Black Soot
Het cupcake-ijsje, hahaha, heb ik bewerkt met Mini Glossy Crackle van Ranger en op de rand van het afdrukje heb ik dat fantastische embossingpoeder van Stampendous Frantage, Shabby White Embossing Enamel gebruikt met Stampendous Frantage, Shaved Ice.
 
 Nemen jullie ook even een kijkje bij  't Scraphuis, er is weer een fantastische weekaanbieding:
10% korting op Noor!Design
En profiteer tevens nog een aantal dagen van de maandaanbieding:
Twinkling H2O's, 6 stuks voor € 10,00
Mocht er nu iets op zijn in de webshop van 't Scraphuis, mail Jolanda en ze zal haar best weer gaan doen voor je!!

Bedankt voor jullie bezoekje!! En tot een volgende keer.
Liefs, Nicole

5 opmerkingen:

  1. Ohhhhh Nicole wat een BEELDSCHONE easelkaart heb je gemaakt....schitterend afgewerkt....ik kijk mijn ogen uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart nicole mooie kleursteliing en detai,s een top kaart

    en misschien heb ik je wel gezien op de beurs maar wist het niet hi hi later zag ik op mijn kaartje staan scraphuis en dacht heb ik dus niet in de gaten gehad maar was top op de beurs denk dat ik stempelinnen en twee magnolia,s bij jullie had gekocht .

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje weer, zoveel moois te zien, geweldig!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zoooooooooooooooo mooi en.....hij staat hier op de kast te pronken want ik heb hem voor mijn verjaardag gehad, dank lieve Nicole!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen