vrijdag 1 februari 2013

Van harte gefeliciteerd!


Hoi hoi,

zo, ben weer lekker aan de knutsel geweest. Moest even wachten op het juiste kleurtje twinkling H2O van Jolanda van 't Scraphuis, ik kwam er zelf niet uit met de kleurtjes die ik had maar Jolanda kon me gelukkig precies vertellen welke kleur ik nog nodig had, dank je wel Jolanda!!!


Wat is dat kleuren met die Twinklings toch ontzettend leuk zeg, heerlijk ontspannend!! Ik heb dit lieve stempeltje afgedrukt op Terschelling glad papier, dat kleurt toch het fijnst vind ik..
verder heb ik het volgende gebruikt:
stempel: Magnolia - Tilda with little pocket
ingekleurd met distress inkt re-fills en twinklings oa met chiffon pink en burnt umber
papier: Glitz - pretty in pink
bloemen: joy met daarin een roze en wit bloemetje
takje: joy - tak bladeren dun
hoekjes: joy - vintage flourishes corner
tekst heb ik met de computer gemaakt en uitgesneden met de joy mal maar die zie ik niet meer staan in de webwinkel maar Jolanda kan je er vast en zeker nog aan helpen, dan moet je haar even mailen.
hart bovenaan de kaart: Magnolia doohickey - So wrapped lovely
alle randjes van het papier bewerkt met de distresser van Tim Holtz, handig hulpmiddeltje!
alle randjes beinkt met distress inkt - brushed corduroy

groetjes Arjette.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Arjette,
    wat een prachtig kaartje!! Ik vind de kleuren zo romantisch!! Beeldschoon!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Arjette!

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een beeldschoon kaartje is dit prachtige
    kleurencombinatie.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Nicole, wat een pracht van een kaart !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een prachtig kaartje is dit geworden super mooi

    hele mooie detai,s er bij gedaan prachtig ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen