dinsdag 19 februari 2013

Up,up,up......




Hallo gezellig dat jullie allemaal weer een kijkje komen nemen...
Ik ben aan de slag gegaan met Up up and Away Tilda uit de with love col. van magnolia.
Is het geen schat... toen ik haar zag was ik gelijk helemaal verliefd hihihi.
Voor dit kaartje ben ik eens niet op mijn Terschelling aquarel papier gaan stempelen maar op Stempellinnen van Joy! craft Ik wilde het eens gaan testen of we daar ook met onze Distress ink en de Twinkling H2o's konden gaan kleuren.
Whala en ook dat lukt dus op het Stempellinnen van Joy! craft
Voor mijn kaartje heb ik Pion papier gebruikt al uit een oudere serie maar daarom zeker niet minder mooi in deze mooie pastel tinten. Het golfkarton heb ik bewerkt met Picket Frence crackle paint
Geweldig spul om te gebruiken wat een super leuk effect geeft!!
Natuurlijk mochten er de div. snijmallen weer niet aan ontbreken om mijn kaartje verder te versieren...
o.a. van Noor! design Snij en Embossing Rand 6002-0149
Vintage Borders Swirl bladeren 6002-0162
Magnolia Dooyhickeys: Heart Swirl
Leaf en Swirl
(Helaas zijn deze 2 op moment uitverkocht maar zijn alweer onderweg naar hier)
Hier nog even een close-upje.
Voor het inkleuren heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
Huid: Tattered rosé (distress ink)
Haren: Cinnamon stick (twinkling H2O)
Broek en ballon: Fuzzy peach (twinkling H2O)
Truitje, broekzak en zooltje: Pewter (twinkling H2O)
Zo dat was mijn kaartje weer voor vandaag.... ik hoop dat jullie instpiratie hebben opgedaan!!
Dan nog even wat huishoudelijke mededelingen!!

Met trots willen wij jullie vertellen dat onz DT team versterkt is en jullie alle mooie kaartje en creaties ook hier kunnen gaan bewonderen van

Christa Mulder

Voor onze volgers op facebook is dit al bekend maar hier op het blog hebben we het nog niet vermeld.
Christa heeft ook een eogen blog en maakt hele mooie kaarten en creatie.
Dus als jullie willen neem dan zeker even een kijkje op haar eigen blog.

Christa namens het team van Harte welkom meid.

Er zijn weer een aantal nieuwe artikeln op de site geplaatst.
Donderdag verwachten wij de nieuwe Noor! design artikelen van Februari hier binnen te krijgen.
Deze zijn al met pre-order te bestellen.
Alle pre-orders worden zoals atijd weer gelijk verwerkt als we de artikelen binnen hebben....
mits ook de betaling is voldaan!!

op moment hebben we ook nog leuke aanbiedingen lopen
3 stuks naar keuze voor maar € 12,00
Twinkling H2O's 6 stuks voor maar € 10,00

Bedankt voor jullie bezoekje en graag weer tot een volgende keer
hier op blogs of op onze facebook pagina


Liefs, Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig en ik doe inspiratie genoeg op maar zo mooi lukt me dat nog niet.
    Maar ik blijf oefenen
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,mooi is ie weer prachtig gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bjoetie Jolanda!! Dat ziet er super uit op stempellinnen!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww, wat ontzettend mooi Jolanda, prachtig !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje weer! Leuk dat bewerkte ribbelkarton...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet er dat prachtig uit op het linnen. Ga het toch ook eens proberen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi zeg!!! Ik ga dat ook maar eens proberen op het linnen kleuren, ziet er zo mooi uit!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen