vrijdag 8 februari 2013

Tilda with scooter

Afgelopen week is mijn dochter Lisanne 16 jaar geworden. Deze Tilda met scooter vond ik dan ook zeer toepasselijk om een kaartje voor haar te maken. Het papier dat ik gebruikt heb is van Pion. Ik heb Tilda ingekleurd met Distress Ink. Daarnast heb ik de snijmal van Tim Holtz gebruikt voor cijfers op het vlaggetje.
De randen heb ik met de hand gestikt, eerst door de naaimachine zonder draad.... daarna er zelf nog eens een draadje doorheen gejast :) De bloemetjes zijn ook te vinden in de webwinkel.


Ik heb vernomen van Jolanda dat er veel nieuwe producten binnen gaan komen. Nieuwe paperpads, ik heb al een previeuw gehad en dames...... smullen!! Dus houdt de webwinkel in de gaten! Trouwens deze week (week 6) is er 10% korting op alle Magnolia stempels.


Ik ben benieuw wat jullie van het kaartje vinden. Ik ben er erg blij mee en Lisanne helemaal.

Lieve scrapgroet Angélique


11 opmerkingen:

  1. Je kaartje is super Angélique, heel mooi!!! Nog van harte met je dochter!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heeeeeeeeel leuk! Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heeeeeeeeel leuk! Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch een lief stempeltje, kaartje is heel mooi afgewerkt.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en een gave stempel.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig vind ik hem. Echt gaaf en weer super ingekleurd!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschoon kaartje, en nog van harte gefeliciteerd met je dochter.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van harte met je dochter Angelique en zeer zeker een heel toepasselijke kaart,mooie kleurtjes en mooi papier en die vlaggetjes zijn heel leuk!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh prachtig Angelique,nog gefeliciteerd met je dochter.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen