dinsdag 26 februari 2013

Tilda hiding Heart

Goedemorgen lieve luitjes,
Hier ben ik, Nicole, weer met een kaart. Ditmaal voor de bijna jarige Jolanda (van 't Scraphuis, ja duh wie anders, hahah). Ze is morgen jarig en ik heb deze kaart voor haar gemaakt. Ik heb heel vriendelijk gezegd dat als ze niet wil weten welke kaart ze van mij krijgt ze niet op mijn blog of hier een kijkje moet nemen vandaag.........Het is fraai, zei ze!! Hahaha, oepsie Jolanda, tis niet dat je niet MAG kijken natuurlijk maar dan is de verrassing eraf!! Geduld is een schone zaak, toch?! Ik ben benieuwd of ze zich kan inhouden. Wat jullie?!
Ik heb weer een schuine easelkaart gemaakt. Zooo leuk om te doen en het geeft zo'n mooi effect, vind ik althans hahaha!!
Tilda hiding Heart van de With Love Collection 2013 ingekleurd met Twinkling H2O:
Rich Coca (Jurk en schoenen)
Cinnamon Stick (Jurk en schoenen)
Burnt Umber (haren)
Hot Cinnamon (hart en strikje)
Tattered Rose (huid)
Vintage Phot (huid)
Black Soot (schaduw op Tilda)
Weathered Wood (schaduw langs Tilda)
Verschillende snijmallen gebruikt: Noor! DesignDoohickeys MagnoliaSpellbinders rond en scalloped oval, Hartjes van Memory Box en het Hederatakje van Marianne Design
Het Designpapier, Arrow Heart en Love Postcards, is van de With Love Collectie 2013 van Magnolia en de bloemen mogen natuurlijk ook niet ontbreken

 
 
 
Zilverkleurig hartje en de vlinder zijn van de Action.
Het rode hart heb ik bewerkt met Mini Crackle Accent van Ranger. Dit geeft zoooo'n leuk effect en een mooi glansje.
Zo ziet de kaart eruit als ie dicht is. Althans dicht, dat gaat natuurlijk niet goed meer, hihih!!
En hier nog een keer in zijn geheel.
Het merk Memory Box en Go Kreate gaat 't Scraphuis binnenkort ook in haar assortiment krijgen!!!
Hoe gaaf is dat!! Dus hou de website in de gaten en ben de eerste!!

Mocht je nu iets zien op mijn kaart, wat niet (meer) in de webshop van 't Scraphuis staat, neem dan contact op met Jolanda en je weet het, ze gaat weer haar uiterste best doen om je happy te maken!!
Er is weer een nieuwe weekaanbieding en de maandaanbieding loopt deze week ook nog een paar dagen.
Dus neem snel een kijkje bij 't Scraphuis!!

Gezellig dat jullie even langs zijn gekomen.
Fijne week!!
Liefs, Nicole 

9 opmerkingen:

  1. stunning creation. Looks so amazing
    hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhh wat een schatje, prachtig ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Nicole , daar is ze echt wel blij mee XX christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi wat een geweldige kaart die is zeker het wachten wel waard
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beeldschoon kaartje wat een prachtige kleuren en details heb je gebruikt.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtkaart heb je weer gemaakt, en wat een mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart. Met lekker veel prachtige details en tilda prachtig ingekleurd.
    Jolanda, Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen