donderdag 21 februari 2013

Tilda blowing hearts

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien op 't Scraphuis blog. Ik heb gekozen voor de stempel Tilda blowing Hearts uit de Love Collectie 2013. Ook het prachtige papier komt uit deze serie. Daarnaast mag de Doochickey  So wrapped Lovely niet ontbreken. De twee labeltjes rechts aan   de onderkant komen ook uit de zelfde collectie papier, ik heb deze echter bewerkt met Glossy Accent waardoor er een mooi glanslaagje overheen komt. Natuurlijk heb ik Tilda weer ingekleurd met mijn Distress Ink. De Distress Ink is op dit moment in de aanbieding!


Om Tilda heen heb ik een laagje glitters aangebracht en pareltjes gemaakt met de Pearlpen.

Ik wens jullie een fijne week toe.

Lieve scrapgroet, Angélique

6 opmerkingen:

  1. Wat een snoepie van een kaartje heb je gemaakt Angelique......Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje is dit weer!! Ik heb vandaag de stempel gebruikt die ik gewonnen had vlak voor kerst! Wat een ontzettend leuke en lieve Edwin. Heb meteen een linkje naar jullie gemaakt natuurlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een bjoetie Angélique. Schitterend, zoooooo romantisch. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen