dinsdag 12 februari 2013

Sweet Christmas Edwin

Goedemiddag lieve luitjes,
Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie. Ik hoor jullie al denken.....Kerstmis is toch al lang voorbij, maar aangezien het ieder jaar weer Kerstmis wordt, ga ik net als vorig jaar, het hele jaar door Kerstkaarten maken.  
Sweet Christmas Edwin is te vinden in de webshop van 't Scraphuis alsook het Designpapier van Bo BunnyRejoice. Edwin heb ik ingekleurd met Twinkling H2O's,
Hot Cinnamon (Kleding) en China Black (Schoenen),
Tattered Rose en Vintage Photo (huid) en
Brushed Corduroy (haren).
Verder Doohickeys van Magnolia en Snijmallen van Tim Holtz en het hekje van Memory Box gebruikt. Ook nog Crackle Paint, White Fence van Ranger gebruikt en Eiskristall. De postkaart stempel is volgens mij van Marianne Design, maar daar kan ik me in vergissen.

 
 
't Scraphuis heeft weer een mooie weekaanbieding en ook nog een aanbieding voor de hele maand Februari. Dus ik zou zeggen neem een kijkje in de webshop. En als er iets niet meer voorradig is, dan kun je Jolanda altijd een mailtje sturen en dan gaat ze zeker haar best voor je doen.

Gezellig dat jullie hier weer een kijkje kwamen nemen en hopelijk tot ziens in de webshop.

Fijne week,
Liefs, Nicole

3 opmerkingen:

  1. Jeetje Nicole ondanks ik toch echt wel heel veel naar het voorjaar verlang heb je er toch weer een schitterend kerstkaartje van gemaakt. Je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen!!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart zeg, hoe drukker hoe beter! Super mooie details, je weet gewoon niet waar je kijken moet.

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen