zaterdag 23 februari 2013

Sending you flowers


Hoi allemaal,

Vandaag mijn eerste kaartje voor 'T Scraphuis , vind het super om in dit super gezellige team te zitten Jolanda nogmaals bedankt hoor!!

Ik heb een romantische kaart gemaakt , met dit geweldige Melissa Frances "C'est La Vie" papier.
Het stempeltje is Tilda with Big Tulips van  Magnolia uit de serie With Love col. 2013.
Ik heb haar gekleurd met Distress inkt, in de hoek Roosjes en Veren.
In de twee hoeken van die leuke Metalen hoekjes, ook het Kant komt uit de winkel vandaan 
Verder de kaart afgemaakt met glittertjes en pareltjes.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden , fijne dag allemaal 

XX Christa

4 opmerkingen:

  1. Hoi Christa,

    Je hebt een leuk kaartje gemaakt voor op dit blog.
    Lief stempeltje en mooie kleurtjes.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig Christa!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, Christa.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen