vrijdag 15 februari 2013

Omdat je zo bijzonder bent


Hoi hoi,

vandaag weer een kaartje van mij voor 't Scraphuisblog,


Ik heb de Magnolia stempel Tilda blowing hearts with love gebruikt uit de laatste collectie, wat een lieffie!! Ik heb het ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O's, ze zijn deze maand weer in de aanbieding bij Jolanda, zo ook de distress inktpads. Het papier is ook van Magnolia - Mini Card postal, mooie vintage kleurtjes heeft dit papier! Het hart is ook van Magnolia - So Wrapped Lovely, daarop heb ik gestempeld met een tekststempel van Magnolia - Postcard with Love. Achter het stempeltje heb ik jute geplakt wat ik van Nicole had gekregen, dank je wel Nicole!!! De bloemetjes links heb ik gemaakt met een joy mal, daarop een papieren bloemetje. Rechts een swirl van Joy. De kruisjes heb ik met een pons gemaakt. Uiteraard mag het verbandgaasje achter m'n stempel niet ontbreken.... ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden! Jolanda heeft weer een hoop leuke nieuwe artikelen binnen, ik zou zeker even gaan kijken, kan je iets niet vinden? Gewoon even een mailtje sturen en Jolanda gaat het voor je proberen te regelen!!!

groetjes Arjette.

5 opmerkingen:

  1. leuke kaart, mooie tekst label, ook de swirl is super. hekje vind ik ook schattig, eigenlijk gewoon een super kaart

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, Arjette. Super gaaf gemaakt, de stansen van joy zijn super!! Groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Arjette,
    wat een leuke kaart is dit zeg! Zo lief!! EN de details zijn erg mooi...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen