vrijdag 1 februari 2013

LaLa Land Crafts


Jolanda vroeg me een tijdje geleden om iets te maken met de stempels van LaLa Land Crafts. Ik heb haar ingekleurd met Distress Ink en dit is prima te doen omdat het vrij grote stukken zijn. Dus je kan er ook lekker op oefenen :) Ik zat nog even te dubben welk papier ik zou gaan gebruiken, toen er een envelop in huis viel met daarin dit prachtige papier Little Yellow Bicycle Winterings. Het is echt heel mooi vooral nu de blauwtinten het helemaal doen deze winter. Het papier is mooi stevig, je zou er ook een doosje mee kunnen scrappen of de MDF artikelenvan Lets GetBizzee. De bloemetjes zijn ook via de webshop te verkrijgen.


Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.

Fijn weekend!

Lieve scrapgroet, Angélique

1 opmerking:

  1. Ik vind het een schatje en het papier is inderdaad super !!
    Heb pas ook mijn eerste La-La-Land stempeltje gekocht en het zijn zeker grotere vlakken om in te kleuren dan o.a Magnolia's ben benieuwd hoe dat gaat lukken, bij jou is het heel mooi gelukt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen