zaterdag 16 maart 2013

Candy time.....doen jullie mee???

Dit bericht blijft boven aanstaan tot 16 Maart 2013
Voor de nieuwe berichten scrol even verder na beneden!
Welkom op ons voorbeelden blog van t Scraphuis.
We vonden het weer eens tijd om een leuke candy te gaan doen.
Maar dan eens op een andere manier dan gewoonlijk.
 Ik Jolanda heb alle dt dames een scrappapiertje toegestuurd..... waarop de meningen verdeeld waren he dames!!
Maar goed we hebben er allemaal een kaartje mee gemaakt.
 Sommige die ons op facebook volgen hebben bovenstaand plaatje al voorbij zien komen.
Dus die krijgen jullie als k-dootje van ons.


Wat is nu de bedoeling als je mee wilt doen.

1) Wordt volger van ons blog als je dat nog niet bent.
2) Raad welk plaatje door welke DT lid is gemaakt
Nicole, Angelique, Christa, Arjette, Jolanda
3) Laat dit achter in een reactie op deze post
4) Plaats de candy op je eigen blog

    





Wat je kunt winnen houden we nog even voor ons zelf.... hihihihi gemeen he, 
maar het is zeker de moeite waard om gezellig mee te doen.
Als er meerdere mensen zijn met de juiste volgorde zullen wij daaruit 1 winnaar kiezen.

Wij wensen iedereen heel veel succes!!
16 maart komen wij terug voor de winnaar.

Voor alle facebookers 't Scraphuis heeft daar ook een groep waar jullie allemaal welkom zijn 
www.facebook.com/groups/278678138929152/

Liefs, team t Scraphuis

20 opmerkingen:

  1. Een leuke candy maar best pittig...
    Mijn antwoorden zijn: nr. 1: Jolanda, nr. 2: Christa, nr. 3: Angelique, nr. 4: Arjette, nr. 5: Nicole.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke candy, ik gok op
    1 Jolanda, 2 Christa, 3 Nicole, 4 Angelique, 5 Arjette :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig zeg, wat een onmogelijkheid! Ik heb
    m toch ook weer anders als Tineke en Anneke en er zijn natuurljk tig mogelijkheden. Ok, komt 'ie: 1. Jolanda (tenminste eentje goed haha), 2. Angelique, 3. Nicole, 4. Arjette, 5. Christa.
    Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat leuk en..wat moeilijk..
    Komt ie:
    1.Jolanda 2.Arjette 3.Christa 4.Angelique 5.Nicole

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja moeilijk hoor, ik denk:
    1. Jolanda
    2. Arjette
    3. Nicole
    4. Christa
    5. Angelique
    maar helemaal zeker weet ik het ook niet
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb alle dt leden eerst maar eens uitgebreid bezocht en heb er een echte "studie" van gemaakt. Nu ben ik benieuwd of ik mijn huiswerk goed gedaan heb (lol)
    Ik denk 1. Jolanda, 2, Christa, 3. Nicole, 4. Arjette en 5. Angelique.

    Spannend hoor, maar wat een leuke uitdaging.

    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1. Jolanda
    2. Arjette
    3. Nicole
    4. Christa
    5. Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het trouwens een hele gave wedstrijd !! Erg leuk verzonnen ....

      Verwijderen
  8. Wat leuk zo! En allemaal verschillende antwoorden, lol.
    Ik ga voor:
    1 Jolanda (goh verrassing)
    2 Christa
    3 Arjette
    4 Angelique
    5 Nicole

    Heel spannend.. ben benieuwd of ik goed gekeken heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit leuk bedacht oalnada maar ook niet echt makkelijk met die piepkleine stukjes maar na lang wikken en wegen gok ik:

    1. Jolanda....die is vast goed lol!!!
    2. Arjette
    3. Nicole
    4. Christa
    5. Angelique

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo he dat valt nog niet mee maar ik denk het volgende:
    nr1 Jolanda
    nr2 Arjette
    nr3 Nicole
    nr4 Christa
    nr5 Angelique

    Er leuk op deze manier ben erg benieuwd wat de goede volgorde is!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Candy wedstrijd hebben jullie bedacht. Echt origineel. Dit is de volgorde, die ik denk dat goed is:
    1. Jolanda
    2. Arjette
    3. Nicole
    4. Christa
    5. Angelique

    I keep my fingers crossed.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prima uit.
    lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke candy, ik denk op
    1 Jolanda
    3 Arjette
    3 Nicole
    4 Angelique,
    5 Christa
    Toch wel moeilijk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke Candy!!
    Ik denk dat deze volorde goed is.
    1.Jolanda
    2.Arjette
    3.Nicole
    4.Angelique
    5.Christa

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke candy,
    Ik denk
    1 Jolanda
    2 Arjette
    3 Christa
    4 Angelique
    5 Nicole

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke candy

    ik waag ook een gokje weet alleen even niet wat ik nu op mijn blog moet zetten ?

    hier komt die dan
    1 jolanda - 2 arjette - 3 nicole - 4 angelique - 5 christa

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Hi heb het al ontdenkt en staat al op mijn blog

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga ook een gokje wagen, denk dat ik er in ieder geval dan 2 goed heb.
    1. Jolanda.
    2. Arjette
    3. Nicole.
    4. Christa
    5. Angelique.
    Leuke candy hoor.

    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave Candy, echt goed verzonnen. Ik had hem al eerder gezien maar kwam er steeds niet toe om hier aan mee te doen. Graag wil ik op de valreep een gokje wagen.
    1. Jolanda.
    2. Arjette.
    3. Nicole.
    4. Christa.
    5. Angelique.
    ik ben heel benieuwd naar de uitslag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen