vrijdag 18 januari 2013

Verjaardagskaartje Nicole

Hoi hoi,

vandaag is het weer mijn "beurt" om hier een kaartje te plaatsen, dit keer een verjaardagskaartje wat ik voor Nicole had gemaakt voor haar verjaardag vorige week.


Ik heb een stempel gebruikt uit de nieuwe collectie Magnolia with Love, wat zitten daar weer een prachtige stempeltjes bij zeg, zooooo lief! Deze heet Tilda with Little Pocket. Ik heb het ingekleurd met distress inkt en  twinkling H2O's, in deze week 3 heeft Jolanda nog de aanbieding 6 stuks voor € 10,-- dus als je nog wat kleurtjes zoekt... sla je slag zou ik zeggen!! Ik heb een go kreate mal gebruikt om het plaatje uit te stansen, de buitenrand van de mal nagetekend op kraft karton en uitgeknipt. Een grotere mal van die Go Kreate heb ik gebruikt om het design papier van Magnolia Vintage Blue Autumn uit te stansen. Aan de zijkant weer zo'n mooie vlinderrand gemaakt met de On the Edge Dies - Butterflight van Tim Holtz. Het hart is gemaakt met een Magnolia doohickey - So wrapped Lovely, de hoekjes heb ik gemaakt met een malletje. De bloem is ook gemaakt met een magnolia mal, al een wat oudere. Verder nog wat bloemetjes uit mijn bloemenbak. Het hart met de hartjes en de vlinder zijn gemaakt met Cheery Lynn snijmallen.
Hier nog een foto gemaakt in het zonnetje:


Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.

groetjes Arjette.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Arjette, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gewoon weer een super gaaf kaartje Arjette... ik heb hem in het eggie in mijn handjes gehad bij Nicole!!
    Fijn weekend meis!

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, in het echt is ie nog mooier ondanks de schitterende foto!! Hij staat hier nog steeds te pronken!!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje. Schitterend afgewerkt.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Arjette,
    dit is heel erg mooi! Lijkt op de kaartjes die Nicole zelf maakt, dus hij zal zeker in de smaak gevallen zijn!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen