dinsdag 29 januari 2013

Tilda with Little Pocket

Goedemorgen lieve luitjes,

Tilda with Little Pocket van de With Love Collection 2013 van Magnolia heb ik ingekleurd met mijn Twinkling H2O's
Jurkje: Jasper Red
Schoenen: Rich Cocao
 Haren: Cinnamon Stick
Bloemen: Orange PeelJapser Red en Ginger Peach
Blad: Olive Vine
Achtergrond: Blue Ice
Voor de huid heb ik mijn Distress inkpads
Tattered Rose en 
Vintage Photo gebruikt. 
Alle diepste schaduwen heb ik nog extra aangezet met Distress inkpadBlack Soot.
Desgin Papier is van Pink PaisleePrairie Hill Erg mooi en supervrolijk papier en zó niet mijn kleuren, oranje en geel!! Maar er zit ook rood in, dus snel met rood aan de slag gegaan, hahahaha!!
 
 
Verder DoohickeysTim Holtz en Noor! Design van Joy! Crafts gebruikt. De sleuteltjes zijn ook van Joy! Crafts. Het ticket met de tekst ADORE is van Tim Holtz Idea-ology. Bloemen uit eigen voorraad en van 't Scraphuis, wit gemaakt met witte acryl verf en bewerkt met Stickles. Ook nog kant en lint van 't Scraphuis. Alle randjes heb ik bewerkt met Distress InkVintage photo.

 Ontzettend bedankt voor jullie bezoek. En neem ook een kijkje in de webshop. We hebben een geweldige maand- en weekaanbieding.

Fijne week.
Liefs, Nicole

9 opmerkingen:

  1. Wow nicole een hele mooie wat steekt dat witte mooi af bij al die vrolijke kleuren ik vind hem SUPER !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd. Lieve stempel ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart waar heel veel op te zien is! Gaaf hoor.
    Stempel is ook mooi ingekleurd!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooowww Nicole, prachtig zeg!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Nicole, niks van te zien dat het je kleuren niet zijn, je maakt alles een schilderijtje.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat prachtig nicole

    deze kaart wil iedereen wel ontvangen super

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje beeldschoon geworden Jolanda.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen