dinsdag 15 januari 2013

Tilda with Heart Socks

Goede morgen lieve luitjes,

Ooohhh wat leuk dat jullie er weer zijn. Gezellig hoor!! 
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
Wat zijn het toch allemaal weer schatjes hè, die stempels van Magnolia With Love Collection 2013.
(huid: Tattered Rose en Vintage Photo)
(haren: Cinnamon Stick en kleren: Heavenly White(broekje), Love Struck(hartjes) en Tahitian Blue(blousje en sokken)) 
Voor de schaduw langs Tilda heb ik Distress Inkpads Weathered Wood gebruikt en Antique Linnen voor de grond.
 Alle randen heb ik bewerkt met Distress Inkpad Walnut Stain.



 
 Verder heb ik gebruikt:
Wit cardstock
Hartjesrandmal van Whiff of Joy
Taartservetje
Poststempels
Plakparels en zilverkleurig hart
Rode besjes van Marianne Design
DP van Maja Design Vintage Summer

't Scraphuis heeft weer een geweldige maand -en weekaanbieding. Dus ga snel kijken!! En mocht er iets niet meer op voorraad zijn, een mailtje naar Jolanda en ze gaat haar best weer doen, zoals altijd!!

Ik wens jullie allemaal een gezellige week!!
Liefs, Nicole

8 opmerkingen:

  1. Wowwwwww Nicole, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een hele leuke stempel is dat. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje weer Nicole, schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Nicole heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer schitterend, letterlijk en figuurlijk. super gedaan.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nondeknetters hij is weer super je kaartje.... en in het eggie nog vele malen mooier dan hier!
    Bedankt voor de gezellige ochtend.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nicole,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Jij kan altijd zo veel op je kaart kwijt als ik dat doe dan vind ik het niet passen en vind mijn kaart dan te vol maar bij jou vind ik het altijd geweldig staan.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg gaaf, mooi kaartje met rustige kleuren...
    En dan toch die rode bloementjes er tussen, leuk contrast!

    Een plaatje om naar te kijken!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen