zaterdag 12 januari 2013

Kaartje voor Nicole

Onderstaand kaartje heb ik gemaakt voor Nicole die afgelopen vrijdag jarig is geweest. Van harte meis, je hebt de kaart inmiddels al ontvangen. Ik heb gebruik gemaakt van het Pion papier. Helaas is er niet meer zo veel van te zien :). De digi van Saturated Canary heb ik ingekleurd met Distress Ink. Daarnaast heb ik de ballon voorzien van een laagje Glossy Accents. Een veertje mocht natuurlijk niet ontbreken. Het hekje is een oudje van Marianne Design. Als ik heel eerlijk ben vind ik de kaart niet echt mooi uitkomen op deze foto, het was die dag erg bewolkt. 



Er zijn weer hele leuke Magnolia stempels uitgekomen. Dus ik kan aan de slag. Het Magnolia papier heeft dit keer ook weer een hoog "Hebben"-gehalte.

Ik wens jullie een fijn weekend!

Een lieve scrapgroet van Angélique

10 opmerkingen:

  1. het is echt een schatje
    jammer dat je zelf vind dar de kleuren niet zo goed uitkomen op deze foto, ik vind hem erg leuk geworden

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Nicole, Angelique. Wat een leuke stempel. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh mooi Angelique,en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supers gaaf kaartje Angelique.... hier zal Nicole echt heel blij mee zijn geweest. Ik ga hem dinsdag in het eggie bewonderen!!

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In het echt istie inderdaad veeeeeeeele malen mooier!!! Echt schitterend ingekleurd en een prachtige kleurencombi. Ik ben er zooooooooooooo helemaal blij mee. Echt TOP!! Dank je wel, lieve meis. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje zeg, leuke stempel.
    Ook dat lint met die bloemen is erg gaaf, ik heb hem in het wit! ga deze kleur er vd week ook maar bij halen ;-)

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, wat mooi!!
    En meestal zijn de kaarten in het echt vele malen mooier!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty zeg!
    Echt een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Prachtig.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje en prachtig ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen