woensdag 23 januari 2013

Hoera weer een jaartje erbij.....


Eindelijk met veel ellende rondom het plaatsen van een bericht vooral de foto's uploaden op mijn blog is het me via de laptop eindelijk gelukt om jullie een kaartje te laten zien.
Dit kaartje had ik voor mijn dinnetje DT Nicole haar verjaardag gemaakt!!
Ik ben aan de slag gegaan met Tilda with Little Pocket uit de With Love col. van Magnolia,
toen ik haar zag was ik helemaal verkocht.
Ik heb haar ingekleurt met mijn Twinkling H2O's en Distress ink pads
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Distress ink Tattered rose - Peelend Paint
H2O's Golden Snad - Burnt Umber - Boysen Berry - Wintermist Grey
Design papier is van Fancy Pants
Verder heb ik div. stanzen van Noor! Design, Marianne design, Spelbinders en
Doohickey's van Magnolia verwerkt.
Tekst stempeltje is van Noor! Design
Post Card stempel is van Magnolia
Hebben jullie onze aanbieding al gezien in de webshop..... het is zeker weer de moeite waard!!
Kijk maar snel www.tscraphuis.nl
Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop jullie snel weer een kaartje te laten zien.....
uhmmm als blogger mee werkt tenminste!!
Liefs,Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Jolanda!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje, Magnolia stempel is erg mooi ingekleurd.
    Die Postcard stempel is erg gaaf, die komt op mijn verlanglijstje :-)

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,prachtig kaartje heb je weer gemaakt en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje!!! Je kleurwerk is weer geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En in het echt istie echt nog vele malen mooier!! Hij staat hier nog steeds te pronken, hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen