vrijdag 25 januari 2013

Bubbles Bubbles Bubbles

Hallo allemaal,

Het is vandaag mijn beurt om een creatie te laten zien. Dit is de kaart geworden.



Ik heb gebruik gemaakt van het nieuwe Magnolia papier dat te verkrijgen is bij 't Scraphuis. In het echt is het papier zo mooi. Daarnaast heb ik hetzelfde papier gebruikt voor de The Butterfly van Tim Holtz en het hartje van Magnolia So-wrapped-Lovely. De digi is ingekleurd met Distress Ink zoals jullie van mij gewend zijn.
De bellen heb ik aangetipt met Glossy Accents, maar achteraf zou ik dit niet nog een keer doen. 
De kleuren (ze waren zo mooi...... snik) komen nu niet meer tot zijn recht. Ach aldoende leert men. 
De roosjes zijn ook bij 't Scraphuis te verkrijgen.

Ik wens jullie een fijne dag toe!

Bedankt weer voor de leuke berichtjes op mijn kaarten. 

Angélique

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met deze lieve digi.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Coloring.. FAB Design papers.. and so Beautiful put together.. Stunning Card!.. Love the small Details! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een mooi lief kaartje heb je gemaakt! Wauw en het papier is ook zo mooi..... GEWELDIG!!

    fijn weekend!

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, en wat een mooi papier is dit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG vind ik je kaart!! Zooooo lief en prachtig papier!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!!! Echt super mooi. Eigenlijk we romantisch, door de kleuren en het papier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig mooi kaartje Angelique.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend. Mooie zachten kleuren en een leuke stempel.Met veel leuke details.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen