zaterdag 5 januari 2013

Babykaartboekje

Hallo allemaal,allereerst wens ik iedereen een gelukkig, gezond en creatief 2013 toe! Dat we maar veel van elkaars creaties mogen genieten.

Ongetwijfeld zullen jullie dit boekkaartje al diverse malen op blogs tegen zijn gekomen maar het is erg leuk te maken vooral in dit geval voor een geboorte van een kindje. Ik heb gebruik gemaakt van het Magnolia papier uit een oudere collectie alsmede de stempel, ik blijf het erg mooi vinden.


De schulprand die ik gebruik heb is van Spelbinders. De letters komen uit de stans van Tim Holtz.


Helaas kon ik geen mooie foto krijgen van het binnenkant van het boekje. Van de week ga ik even op zoek naar gebreide sokjes en die doe ik hier dan in als klein cadeautje. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Een lieve scrapgroet van 
Angélique





11 opmerkingen:

  1. Wat een pracht Angelique.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwww schitterend mooi gemaakt en wat een mooi scrappapier heb je gebruikt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een geweldige kaart/boekje! Supermooi gemaakt! En dan helemaal leuk om er sokjes in te doen... Bedankt voor het idee!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m geweldig!!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi en wat een prachtig papier. Heel leuk om te geven met sokjes erin.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi gemaakt zeg!
    Heel erg leuk om als kraamcadeautje te geven.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi. Heel geschikt als kraamkadootje.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ziet er supermooi uit!!!! Goed gelukt ook ;-)!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Angélique!!! Ik heb dat ook eens geprobeerd maar ik vind het nog helemaal niet meevallen... knap gedaan dus!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Angelique hij is heel goed gelukt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend gaaf zeg!! Zo'n boekkaart staat ook nog op mijn to-do-list! Leuk dat de stempel op deze manier 3d lijkt, leuk gedaan hoor!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen