vrijdag 7 december 2012

Tilda with present

Hallo allemaal, de winter gaat deze week echt beginnen, vanmorgen was het ook een prachtig gezicht alles zo mooi wit van de vrieskou (30-11-2012). Van mij mag er een hoop sneeuw vallen, maar dan wel met een zonnetje erbij. Heerlijk wandelen op De Posbank, alleen de straat oversteken en ik ben er. Soms besef je niet in wat van mooie omgeving je woont.

Onderstaand kaartje heb ik voor het Scraphuis gemaakt. Het papier dat ik gebruik heb is Holy Santa.  Daarnaast twee Magnolia stempels uit een eerdere collectie. Ik had geen rode roosjes meer maar dat heb ik opgelost door de roosjes te behandelen met de Copics. Daarnaast heb ik Tilda ingekleurd met Distress Ink padsDe roosjes en en het bloemetje dat je links onderaan de kaart ziet (Daisy stem Flowers) zijn in de webshop te verkrijgen.



Lieve groet, Angélique

8 opmerkingen:

  1. Beautiful Card. Lovely Coloring.. Great Colors.. Love the pon pon ribbon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje mooi ingekleurd toppie hoor!!!!!!
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwwwww wat een hele mooie kaart heb je gemaakt en super ingekleurd. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje en zo mooi ingekleurd, de kleur van het jurkje is een hele mooie kleur groen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke kaart zeg, en schitterend ingekleurd!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woon je echt tegenover de Posbank! Wat een bof! Daar kun je geweldig wandelen en genieten van uitzichten, in elk jaargetijde!
    Je kaart is super! Mooi dat groen van het jurkje op de witte kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, Angéliquewat laat je weer een prachtige kaart zien!! Leuke tekst ook ;-)!!Schitterend kleurwerk. Tis weer een prachtig geheel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart.

    leuk gedaan met dat bolletjes lint

    groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen