zaterdag 22 december 2012

Tilda with Lamb

Ik vind dit zo'n schattig stempeltje: Tilda with lamb en het was super om haar in te kleuren. Alleen die voeten daar moet ik toch wat over kwijt, hadden onze voorouders zulk formaat? Toen ik haar voor het eerst zag waren mijn gedachten bij een film Big Foot, ik moest zo lachen maar al met al is het cute-gehalte toch weer zeer hoog. Het papier dat ik gebruik heb is van Pion. Daarnaast bloemetjes gebruikt uit de webshop en de Daisy stem Flowers ben ik erg weg van. Het hekje is een creatable van Marianne Design
Ook heb ik de Flower Ovals gebruikt van Spelbinders. Natuurlijk is Tilda weer ingekleurd met de Distress Ink van Tim Holz.


Bij deze wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe en een gelukkig, gezond maar vooral creatief 2013! 

Een hele lieve scrapgroet van Angélique


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Jokek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOH lachen, je hebt wel gelijk nu ik er over na denk...al die schoenen, sokjes en voeten zijn idd best groot maar dat kun je ook wel van de hoofden zeggen toch.....bolle wangen hapsnoet is hier wel op zijn plaats hihihi! Doet er niks aan af dat ze enig zijn en jouw creatie schitterend!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Angelique.
    Echt een lieverdje.
    Hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2013 gewenst.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. {rachtige winterse kaart in een hele mooie kleur.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt lachen Angélique!!!! Maar je kaart ........wow, helemaal geweldig meid!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen