zaterdag 1 december 2012

Tilda Hiding Gift

 
Vandaag weer een kaart van mijn hand. 
Ik heb Tilda Hiding Gift gebruikt. Een oudje van de collectie van vorig jaar de Sweet Christmas Collectie 2011. Wat is ze lief hè?! Ik kreeg dit afdrukje van Jolanda en heb haar ingekleurd met Twinkling H2O's, Love Struck (rood), Heavenly White, Wintermist Grey voor de plooien en Olive Vine en Rain Forest voor het k-dootje. De haren heb ik ingekleurd met Distress Ink Refill Brushed Corduroy en de huid met Distress inkpad Tattered Rose en Vintage Photo. En om nog meer schaduw aan te brengen heb ik wat Black Soot (Distressinkpad) gebruikt. Op de wangetjes en de bontrand zit Liquid Pearls van Ranger.
Ik heb weer allerlei mallen gebruikt, Tim Holtz, Magnolia en Joy. Het papier is van Magnolia van de Christmas Story Collectie 2012.
En zoals Jolanda in haar vorige post al zegt, wat is dat Eiskristall een geweldig leuk spul. Het glittert zooo mooi. Op de onderste foto kun je het een beetje zien. 
 
Bedankt weer voor jullie bezoek en ik zou zeggen neem snel een kijkje in de webshop.
Want wie weet vindt je nog een leuk k-dootje voor in de schoen of voor onder de boom. En mocht er nu iets op zijn, laat het Jolanda even weten. Dan gaat ze zeker haar best weer voor je doen!!!

Fijn weekend.
Liefs, Nicole

7 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Nicole, zoveel moois op de kaart te zien en een heel werk!
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart Nicole!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig prachtig prachtig!!!!! Wat geeft het toch een mooi effect dat inkleuren met twinklings!! Schitterend!!!

    xxx Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Coloring.. Fantastic Flowers. And I love the way everything is put together.. I wish i could understand what you write about your card.. But I am sorry. I do not understand your language! :o) Have a Great Weekend! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Perhaps if you come to my blog too, you can use google translate on my blog to read it, lol!! Hugs, Nicole

      Verwijderen