woensdag 26 december 2012

Nog een laatste kerstkaartje

Hoi hoi,

vandaag heb ik nog een kerstkaartje voor jullie


Ik heb een stempel van Saturated Canary gebruikt, Jolanda is bezig deze ook in het assortiment op te nemen, mooie stempels zijn het!! Deze heet Candy Canes. Ik heb haar ingekleurd met m'n copics. De hoekjes heb ik gemaakt met een joy mal - hoekje franse lelie. De bloemetjes heb ik gemaakt met een spelbinders mal, shapeabillities - Layered Poinsetta , ik vind dat een hele mooie mal, echt voor kerstbloemen. Het takje erachter is van Marianne Design, een creatable hulsttakjes LR0244. Het label is een doohickey van Magnolia. In het midden een stukje kant, een verbandgaasje erachter en wat pareltjes maken het kaartje af.
Hier nog een foto met de daglichtlamp, het is toch altijd moeilijk foto's te maken met dit donkere weer....


Ik wens jullie allemaal een hele gezellige 2e kerstdag!

groetjes Arjette.

2 opmerkingen:

  1. WAUW, Arjette!!! Wat issie mooooooiii!! Schitterend zo in wit met krafttinten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan hoor en die stempels...... daar zal Jolanda veel mensen een plezier mee doen.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen