woensdag 19 december 2012

Nog een kerstkaartje


Hoi hoi,

nog een kerstkaartje vandaag, gemaakt met materialen die verkrijgbaar zijn bij 't Scraphuis.


Ik heb het papier van Authentique -Fresh gebruikt. M'n magnolia stempel heb ik weer ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O's, ik begin het nog leuker te vinden om hiermee te kleuren dan met m'n copics.... oeps.... de Merry Christmas stempel is er ook eentje van Magnolia, net als de ster bovenaan. Het lint met pomponnetjes kan je hier vinden. De rode steentjes zijn hot fix pareltjes. De sterretjes en sneeuwvlokjes die ik rondom Tilda heb geplakt heb ik gemaakt met een hele oude randpons. Alle randjes heb ik een ruw randje gegeven met de Tim Holtz - paper distresser, super makkelijk apparaatje is dat! Daarna alle randjes gekleurd met distress inkt - brushed corduroy.
Als je nog magnolia stempels zoek,Jolanda heeft een hele leuke aanbieding: 3 stempels voor € 24,--! En het wordt deze week (als het brievenbuspost is) ook nog gratis verzonden! Dus ga even kijken!

groetjes Arjette.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ik kijk mijn ogen uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooi kaartje.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer schitterend Arjete!! SUPER!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen