zaterdag 15 december 2012

Merry Christmas

Goedemorgen lieve luitjes,
Nou dat was de winter weer voor het Zuiden. Het is hier weer herfst. Bah al die regen, geef mij maar  sneeuw!! Hahah!!

Vandaag weer een kaart van mijn hand. Ik moet eigenlijk zeggen een Tag!!
Het model van de Tag is van een Doohickey van Magnolia.
Ik heb Edwin met Goat van de Nativity Collection 2012 gebruikt, Magnoliapapier en Doohickeys van Magnolia, en verder nog de Tattered Banner van Tim Holtz en de sterrensnijmal van Memory Box.
Edwin heb ik een keertje ingekleurd met alleen mijn Distress Inkpads.
De grote ster komt van het Kruidvat, verder nog bloemen, plakparels en kant gebruikt.
Alle randjes heb ik bruin gemaakt met de Distress Inkpad Vintage Photo met de Ink blending tool van Ranger. En als finishing touch het Eiskristall op de kerstbomen en bloemen. De bloemen heb ik van tevoren wit gemaakt met witte acryl verf.
 
 
Neem snel een kijkje in de webshop, want morgen is de laatste dag van de geweldige weekaanbieding:
15% korting op het hele assortiment!!
En ook deze December-maandaanbieding is zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen in de webshop.
3 Magnoliastempels naar keuze voor € 24,00.

Fijn weekend.
Liefs, Nicole

4 opmerkingen:

  1. Hij is weer schitterend Nicole, gr. en fijn weekend.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er fantastisch uit!
    Heel erg mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige Tag heb je gemaakt ook de distres kleurtjes erg mooi

    en dan die ster van de kruidvat er bij maakt het helmaal af hoor

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen