woensdag 5 december 2012

kerstkaartje


Hoi hoi,

het is vandaag weer aan mij een kaartje te plaatsen op het blog van 't Scraphuis, ik heb nog maar een kerstkaartje gemaakt... ben nog niet helemaal klaar maar schiet al lekker op! Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb:


Het papier wat ik gebruikt heb is van Fancy Pants - Home for Christmas, prachtig papier!! Tilda komt uit de collectie Nativity - Tilda captures Stars, eerlijk gezegd moest ik errruugg wennen aan deze collectie maar nu ik er een paar heb ingekleurd vind ik ze toch wel héél mooi hoor!!!! En deze maand heeft Jolanda als aanbieding dat je 3 stempels van Magnolia kan uitzoeken voor een héél leuk prijsje, ga gauw kijken!!
Ik heb Tilda ingekleurd met Twinkling H2O's: haar - golden sand en warm pecan. Het doek - golden sand. Tilda zelf heb ik gekleurd met distress re-inkers: tattered rose en vintage photo, wangetjes met oogschaduw van de kruidvat LOL. Voor de sterren heb ik wild honey gebruikt. Rondom weer schaduw gemaakt met weathered wood en daarna met twinkling Ice. Hier nog een close-up van het plaatje, deze keer is het wel aardig gelukt de twinkling goed op de foto te krijgen:


Verder nog het volgende gebruikt:
kersttak gemaakt met een creatable
kersttak en bloem gemaakt met een magnolia doohickey
bloemen van Marianne Design
sterren gemaakt met memory box die
parels uit eigen voorraad
de tekst "christmas" op het label is een magnolia stempel
verbandgaasje (uiteraard LOL)
2 delen van joy mal midden france lelie
De randjes heb ik geinkt met distress inkt.
Ik hoop dat jullie weer te spreken zijn over het kaartje, laat vooral een reactie achter, ben ik gek op!! LOL
Nog een foto met het label uit het zakje:

Voor iedereen die vanavond sinterklaas gaat vieren: heel veel plezier.
Fijne dag verder!!!

groetjes Arjette.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Arjette een hele mooie weer ,de bloem vind ik erg mooi zo ook al die leuke details ook het label met tekst !pff ik moet er nog zoveel ....

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis weer een plaatje Arjette!!! Echt supermooi met het prachtige papier en schitterende details. En wat heb je toch weer mooooooooi ingekleurd!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen