vrijdag 28 december 2012

Joyful Tilda en Authentique scrappapier


Goedemorgen lieve luitjes,

En zijn jullie de Kerstdagen allemaal goed doorgekomen? Lekker gegeten en genoten??

 Ik kreeg laatst van Jolanda papier mee van Authentique, Genuine.
 Hier, zei ze, ik heb nog een uitdaging voor jou!!! En inderdaad het is prachtig papier maar niet het papier waar ik het liefste mee werk, want dat is het Magnoliapapier uiteraard. In eerste instantie was ik er dus niet zo heeeel erg blij mee, hahahahahhah en ik wil zeker niet ondankbaar of zo klinken want ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en ben heeeeel tevreden, hihih!!!
Ik heb Joyful Tilda ingekleurd met Distress inkpads, Tattered Rose en Vintage Photo voor de huid en Twinkling H20's, Go Navy en Heavenly White voor de kleding. Butter Cup en Cinnamon Stick voor de blonde haren. Rondom Tilda heb ik Twinkling Ice Blue gebruikt. En voor de schaduw gebruik ik altijd de Distress inkpad, Black Soot. 
Twinkelt ze niet mooi......
Ik heb mijn Go Kreate mal weer gebruikt, de Floral Oval van Spellbinders en stanzen van Tim Holtz en mijn Doohickey's van Magnolia. Plakparels en parellint uit eigen voorraad als ook het blauwe Organzalint. De witte besjes zijn van Magnolia en de ticket met tekst WISH is van Tim Holtz
Met chalk de wangetjes gedaan en daarna Liquid Pearls van Ranger op de wangetjes en rondom Tilda.
Een theepotcharm met kant en jute aan het hartenlabel als finishing touch.
Bloemen uit eigen voorraad, maar 't Scraphuis heeft ook bloemen in haar assortiment.
Neem ook nog een kijkje in de webshop van 't Scraphuis. Deze maand, dus nog maar een paar daagjes, is er nog de spectaculaire aanbieding van 3 Magnolia stempels voor € 24,00 op=op. Dus nu kun je je slag nog slaan!! En als je iets mist in de webshop, even contacten met Jolanda en er zal aan gewerkt worden.

Dan rest het mijn nog om jullie allemaal een gelukkig, gezond en creatief Nieuw Jaar te wensen!!!!
Enne......oppassen met vuurwerk!!
Liefs, Nicole

3 opmerkingen:

  1. Wat een bjoetie Nicole, prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...wat een gave kaart.Leuke vorm, leuke kleuren en lekker veel erop...helemaal mijn smaak! Groetjes Martine x

    BeantwoordenVerwijderen