vrijdag 23 november 2012

Tilda with Little Rudolf

Lieve allemaal, jullie zullen Tilda with Little Rudolf vast vaker zijn tegen gekomen op blogs maar ik vind haar wel een hoog cute-gehalte hebben. Ik heb Tilda weer ingekleurd met Distress Ink. Het papier heet Old Momogram. Daarover heen heb ik nog een restje gebruikt van een eerdere uitgave van Magnolia.


Ik heb de So wrapped Lovely DooHickeys gebruikt, die blijft zo leuk om te gebruiken. De XMAS letters komen uit een stans van Tim Holtz. Het lintje, het veertje en de bloementjes komen ook uit de webshop.


Oja, en naast de Stickles heb ik ook ijskristallen gebruikt, dit is echt zo leuk om nu te gebruiken in de wintertijd. Mocht je iets niet kunnen vinden in de webshop van deze artikelen, vraag Jolanda email haar dan even.

Lieve groet, Angélique


8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kaartje!
    Leuk afdrukje en heel erg leuk afgewerkt met die bloemetjes erbij!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje zeg!!
    Heel mooi met die zachte kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwwwww Prachtige kaart heb je gemaakt Angelique. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Coloring is Absolutely Gorgeous!!! Love the Colors you have used.. And I love your style!... Gorgeous Card.. And FAB FAB Details and Decoration of the Card..
    Just Beautiful!!! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooooooooo mooi weer Angélique!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een leuke stempel! en echt geweldig gekleurd, vooral dat in het wit lijkt me echt moeilijk om daar schaduw in te brengen. Je kaartje is weer leuk geworden!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen