maandag 26 november 2012

Tilda in the Forest + Candy

I.v.m. de Candy blijft dit bericht tot 26 November bovenaanstaan.
Scrol voor de laatste nieuwe berichten even verder na beneden!!

Welkom op dit blog....gezellig dat jullie een kijkje komen nemen.
Vandaag heb ik voor jullie een gepimte MDF kerstbal.
Tja we gaan stilletjes aan weer naar de kerst dus hoogste tijd om de kerst versieringen te gaan maken.
We hebben 3 verschillende maten van deze MDF kerstballen.
Ik ben aan de slag gegaan met Fancy Pants design papier.
2 Stempels van magnolia gebruikt Tilda in the Forest uit de A Christmas story serie en al een oudje
Verschillende Doohickey's: Crozy Fern and Snowflake - Slender Firs - Sprawling Forest
Tim Holtz dies: Snow Flurries - Tree Line - Pine Tree

Alles bewerkt met Crackle Paint om er een winters sfeerte aan te geven.
Voor het inkleuren van beide stempels heb ik Distress inkt en Twinkling H2O's gebruikt.

Twinkling H2O's de gehele maand November
6 stuks naar keuze voor  € 10,00
we hebben inmiddels al 204 kleuren in ons assortiment!

Dan nog even het volgende dames... Edwin is op zoek naar een nieuw adress
Zou  jij hem met open armen in huis willen nemen doe dan mee met deze Candy


Afbeelding 1
Wat moet je hier voor doen:

* Volger zijn van dit blog
of  worden als je dit nog niet bent
* een reactie achter laten onder dit bericht.
* Plaats de candy op je eigen blog en link hem naar hier.

Maandag 26 November maken we de gelukkige winnaar bekend op dit blog.
Iedereen heel veel succes!

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer.

Lieve groetjes, Jolanda

30 opmerkingen:

  1. wat een leuke can dy
    ik doe graag mee
    groetjes Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog wel een lekker bedje over voor deze lieve Edwin hoor !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er gaat er hier binnenkort eentje de deur uit, dus plaats genoeg, je kerstversiering is trouwens schitterend Jolanda.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige hanger.
    Wil graag een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart!
    En een geweldige leuke blog heb je (wist ik helemaal niet)oeps!
    Zou graag mee willen doen met je candy.Denk dat Edwin het wel gezellig bij ons vindt en gaat krijgen.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo die arme Edwin.... die kan toch niet alleen blijven???
    Kom maar hoor, Edwin, ik heb een heel gezellig mandje met allemaal Tilda's. Kunnen jullie samen Kerst vieren. ;)

    Ik ga 'm snel op m'n blog zetten. :)

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook nog wel plek hier voor die schattige Edwin !! Hij is welkom .... Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de kerstbal mooi opgepimt Jolanda. Weer heel erg mooi ingekleurd.

    Wil graag een kansje wagen met deze prachtige Candy. Wie wil er nu niet deze lieve Edwin in z'n armen sluiten. Ik heb nog maar één Edwin en daar zou deze mooi bij passen. Dan zit die ook niet meer zo alleen tussen al die Tilda's. Hihihi. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi meis
    wauw dat ziet er weer super uit meis, je hebt goed je best gedaan hoor, een plaatje is het
    edwin wil ik wel delen met mijn man hoor, hihihih dus meer dan welkom in ons huis
    dank je wel voor een kansje meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer leuk geworden Jolanda!
    xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hier nog wel een Tildaatje die deze lieve Edwin in haar armen wil sluiten hoor Jolanda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt! Ik heb nooit gelukt in dit soort dingen maar wil toch graag een gokje wagen op Edwin. Ik ga de candy nu op mijn blog zetten, volger was ik al.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstcreatie hebben jullie gemaakt.
    Voor Edwin is er wel een plekje in onze "stal" Hij wordt hier met open armen ontvangen.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAUZERS, Jolanda wat is ie gaaf, je gepimpte MDF kerstbal ;-). En wederom in het echt istie vele malen mooier!! Gave candy!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje deze Edwin ik doe ook mee .
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met open armen zullen wij hem verwelkomen in onze herberg, nee...dit keer geen stal voor hem *lol*
    Ik doe heel graag mee met deze candy !
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie kerstbal heb je gemaakt!!! Super mooi papier is dat! En ja, weer geweldig mooi gekleurd!!! Een écht winters tafereeltje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wil graag mee doen maar weet helaas niet hoe dat moet?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. what a neat card....such dimension...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a beautiful card thanks for the chance :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje, die mag wel naast mij slapen.
    Gaat mijn man voortaan wel op de bank ;)
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HOI!! Wat een superlief stempeltje van Edwin!
    Ik waag graag een kans, wie weet een verrassing op mijn verjaardag de 26e.....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is trouwens een supermooie kerstbalkaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuk kerstbal.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je bent zo gul aan te bieden deze prachtige candy Jolanda. Ik zou zo graag een kans te hebben. Ik heb gekoppeld aan mijn sidebar en ik ben een volgeling. Bedankt voor de kans
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dei kerstbal-kaart is supermooi en ik doe graag mee met de candy

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor deze Edwin is zeker nog een plekje! Gezellig.
    Ik doe dus graag mee. Fijn dat je steeds weer leuke dingen laat zien. Geeft inspiratie.
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ohhh dit is leuk, ik doe graag mee aan de candy, en wat een mooie creatie heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Jolanda,

    Ook ik heb nog wel een plekje voor deze Edwin hoor.
    Ik heb de kerstbal in het echt gezien op de beurs en ben er helemaal weg van wat heb je dat leuk gedaan ik vind hem super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I am joining in on your candy... I just saw a few of your cards. .. You make Stunning Cards.. So I would love to be a Follower! :o) Thank you for a chance to win! :o)

    BeantwoordenVerwijderen