vrijdag 2 november 2012

Snowy Tilda

Wat gaat de tijd toch hard. Het is alweer mijn beurt om een kaart hier te laten zien. 
Ik heb haar weer ingekleurd met Distress inkt en Twinkling H2O.
Toen ik het prachtige kerstpapier van Bo Bunny van Jolanda kreeg op ons DT-dagje, zei ik: sjonge dat papier is helemaal mijn ding niet, maar ja ik loop niet snel weg voor een uitdaging dus ben er mee aan de slag gegaan. En eerlijk gezegd, ik ben er helemaal weg van!!! 
Bedankt Jolanda!!
Wat heb ik verder allemaal gebruikt wat in de webshop te vinden is:
Crackle paint (randen wit gemaakt)

Snowy Tilda is ingekleurd met:
Jurk: Jasper red en daar overheen Hot Cinnamon
Laarsjes en wanten: Rich Cocoa
Sjaal: Ice en Pewter voor schaduw
Huid: Tattered Rose Distress inkpad
Haren: Brushed Corduroy Distress refill 

En als jullie nog willen profiteren van de weekaanbieding deze week en van de nieuwe maandaanbieding, neem dan snel een kijkje in de webshop 't Scraphuis.

Gezellige dag.
Liefs, Nicole


5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer Nicole!!! En wat is je stempel weer super ingekleurd zeg, schitterend!!! Handig dat je de kleurtjes er bij gezet hebt, daar kan ik een hoop van leren!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem helemaal Gaaf madam , niks mis mee ,en niet jou ding fout !!! wel dus een schitterende creatie !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!!!
    Heel erg mooi ingekleurd en ontzettend leuke details allemaal!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen