vrijdag 9 november 2012

Sleutel gepimpd

Lieve allemaal, dit keer eens iets anders. 't Scraphuis heeft ook leuke hout en mdf accessoires te koop. Ik zag deze sleutel bij Jolanda op de beurs en ik dacht die komt me vast eens van pas. 


Allereerst heb ik de sleutel met witte verf geverfd, daarna een laag crackle paint behandeld. Daarna de bloemetjes erop en van Melissa Frances heb ik de chipboard schaar en klosjes garen gebruikt. 
Ik hoop dat ik jullie een idee heb gegeven om dit voor bv Sinterklaas of  kerstmis te maken. Je kan er natuurlijk ook een afdrukje van Magnolia aan toevoegen.

Lieve groet, Angélique

8 opmerkingen:

  1. Héél mooi Angelique,inderdaad een leuk Cadeau-idee,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gepimpt, ook leuk om iemand te geven die verhuisd is of op zichzelf gaat wonen.
    Was vast heel leuk om te maken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk idee!! Prachtig gedaan in die rustige kleuren.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuwww wat super mooi zeg, gaaf!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohhhh Angelique wat een idee en zooooo mooi!!!!! Super!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee!! erg gaaf.
    xo Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen