donderdag 29 november 2012

Oepsssss....


Gezellig dat jullie weer eens komen kijken.
Vandaag eindelijk weer eens een kaartje van mijn eigen hand....... was het bijna vergeten dat ik aan de beurt was door de drukte rond de beurs afgelopen weekend in Rijswijk.
Wat hebben we weer genoten deze 3 beurs dagen en zo veel klanten.... facebookers en bloggers aan onze stand mogen begroeten.
Altijd een gezellige boel!!

Maar goed nu over het kaartje....voor dit kaartje heb ik mijn Derwent potloodjes weer eens onder het stof vandaan gehaald!!
En aan de slag gegaan met 2stempels uit de A Christmas story col. van magnolia.
Namelijk Pixi Tilda en Snowy Roof.
Het design papier is van Bo Bunny - Rejoice
Verder heb ik div. mallen gebruikt o.a. van Noor! design en Doohickeys van magnolia.
De sneeuw rand aan het dak, bloemen en de kerstster heb ik bewerkt met eiskristall
Wat is dat super leuk spul dames.... je kunt er echt hele leuke effecten mee maken!!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en altijd jullie lieve reactie telkens weer.
Neem zeker ook even een kijkje in onze webshop....
er zijn afgelopen dagen weer een aantal nieuwe artikelen op de site gezet en
artikelen die uitverkocht waren weer binnen gekomen.
Misschien zoek je nog een leuk kadootje voor in de schoen of onder de boom!!

Lieve groet, Jolanda

12 opmerkingen:

  1. jolanda, wat heb je de stempel mooi ingekleurd!!! Dat lukt je dus ook nog met potloden niet verleerd prachtig!!
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOH da's echt oepsssssss!!!!!!! Leuk dat Tilda bijna van het dak glijdt, weer eens totaal anders Jolanda en ze is beeldig ingekleurd met Derwent!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwww wat een hele mooie kaart Jolanda.Heel mooie ingekleurd.!! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Jolanda,heel mooi met die ijskristallen op het dak,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda. Dan heb je zeker een lading stof weg moeten blazen. Ik zie je namelijk niet anders, dan met H2O's. Hihihi. Mooi is dat met de ijskristallen hé. Ik heb het ook, maar vergeet het eigenlijk elke keer om het erop te doen. Ziet er zo prachtig uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Jolanda...dat ijskristallenspul ziet er gaaf uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    wat een grappig kaartje! Je ziet er het Oepsmomnet in!!
    Heel mooi die bloemen!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaart, en de ijskristallen zien er super uit!!
    Vond de beurs ook helemaal geweldig, het was leuk je weer even gesproken te hebbben!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaartje, mooi hoor!!! Met potloden kleuren kan je ook al zo mooi.... ik ga van 't weekend eens wat proberen met dat ijskristal, leuk!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi en heel leuk kaartje Jolanda!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart, Jolanda
    Heel mooi die ijskristallen. Ik ken het niet. Toch nog iets over het hoofd gezien op de beurs.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen